piątek, 28 września 2012

Nature #1

Hejo! Dzisiaj pokażę wam część pierwszą zdjęć, które miałam gdzieś na kompie.. zdjęcia przeróżne.. trochę pobawiłam się w obrabianie i oto moje efekty. A i proszę o niekopiowanie moich zdjęć, ja nie kopiuję. Wszystkie są mojego autorstwa : ). Jeżeli jednak skopiowałeś wiedz, że będziesz miał to na sumieniu : P

Zdjęcia są zmniejszone, jeżeli chcesz je zobaczyć w oryginalnym rozmiarze - kliknij na nie!












Napiszcie w komentarzach co myślicie? Dopiero zaczynam pracę z fotografią i obrabianiem zdjęć, więc proszę o wyrozumiałość.

Wszystkie są podpisane kolorem niebieskim, tak aby było wiadomo, że są mojego autorstwa : )
Niedługo pojawi się część druga zdjęć.. ale muszę je obrobić itd.. postaram się zrobić to jak najszybciej, ponieważ nie mam w tym tygodniu zbyt dużo czasu - za dużo kartkówek :C
Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz